درباره کاور تریدر بیشتر بدانید ...

شروع تولد کاور تریدر از کجا بود؟

طبیعتا شروع هر ایده و کسب و کاری از زمانی شکل می‌گیرد که در حیطه خاصی احساس کمبود و نیاز امکاناتی باشد. با توجه به تحریم ها و قوانین ریز و درشت صرافی های ارز دیجیتال جهانی برای کشور های مختلف و خصوصا کشور عزیزمان ایران، وجود یک سرویس اساسی برای جامعه تریدر های ایرانی عمیقا حس میشد. این دقیقا همان لحظه ای بود که کاور تریدر متولد شد.

درباره ما کاور تریدر | Cover Trader About Us
آشنایی بیشتر با کاور تریدر

از کمبود سرویس تخصصی تا هدف کاور تریدر

کمبود سرویس تخصصی

ما برای ارائه سرویس IP ثابت به جامعه و Community و تریدر های ارز دیجیتال ایران سرویس کاور تریدر را خلق کردیم. سعی ما بر این بوده که بتوانیم نه بعنوان یک سرویس سرهمی و بدون اصول درست، بلکه بعنوان یک سرویس درست و اصولی در خدمت مردم عزیز برای رفع و گذر از تحریم های بی منطق صرافی ها باشیم.

سیاست کاری

سیاست کاری خود را متفاوت در نظر گرفتیم، و دغدغه خود را حل مشکل دسترسی مردم به حساب های خودشان در صرافی های مطرح دنیا از جمله بایننس  دانستیم. اینکه در حال حاضر در حال خواندن این صفحه هستید نشان دهنده این است مایلید بیشتر با خانواده کاور تریدر آشنا شوید.

افتخار و هدف ما

بطور خلاصه، ما لبخند رضایت مشتریان و کاربرانمان را افتخار خود می‌دانیم و هر روز بیشتر از روز گذشته در تلاش هستیم تا ایرادات ریز و درشت سرویس خود را برطرف کنیم زیرا هیچ معتقدیم هیچ سرویسی بدون ایراد نیست. ما صرفا پذیرا انتقادات تک تک کاربران خود هستیم و به این سیاست کاری افتخار می‌کنیم.

روزی که مردم عزیزمان بدون نگرانی و با آسودگی خیال وارد حساب صرافی خود شوند، ترید کنند و در به در بدنبال خرید سرویس های آی پی ثابت مختلف برای ترید نباشند، آن روز ما به هدف خود رسیده ایم. روزی که کاور تریدر بعنوان کلید امن ورود به دنیای ترید شناخته شود. هر چند امید داریم تا هیچوقت هیچ تحریمی مانع فعالیت و آزردگی خاطر مردممان نشود. چشم‌انداز ما این است که کاور تریدر به عنوان یک پیشرو در ارائه خدمات فنی و امنیتی به جامعه تریدرهای ایرانی شناخته شود. ما با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیگیری تحولات بازار، همواره در تلاشیم تا خدمات خود را بهبود بخشیده و نیازهای کاربران را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

سخن آخر

در انتها از شما بابت مطالعه این صفحه از سایت سپاسگذاریم. از شما درخواست می‌کنیم تا اگر پیشنهاد، انتقاد و یا صبحتی دارید برای بهبود سرویس بی تردید آن را با ما مطرح کنید. اگر عضو خانواده بزرگ کاور تریدر هستید که صمیمانه از شما سپاسگذاریم و اگر عضو نیستید خوشحالیم که یک دوست خوب برای خودمان پیدا کرده ایم. به امید لحظه های پر سود و معاملات بزرگ شما در دنیای ترید.

-مدیریت کاور تریدر

Follow us

اگر نمیخواهید بروز باشید، ما را دنبال نکنید!

کد های تخفیف، اطاعیه ها، و تمامی اخبار دنیای ما همگی
در صفحات اجتماعی ما همگی در اختیار شماست.