توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه

چه کسانی به آی پی ثابت نیاز دارند؟

به طور خلاصه کسانی که مشغول ترید (Trade) ارز دیجیتال هستند و با صرافی های جهانی از جمله Binance کار می‌کنند، همچنین افرادی که می‌خواهند از داخل ایران از سرویس های بانکی و خدماتی تحریم شده استفاده می‌کنند یا حساب کاربری و اکانتی دارند که به سختی آن را Verify کرده اند و نیاز به آدرس IP هایی دارند که اصطلاحا تمیز و Clean باشد به آی پی ثابت نیاز دارد. 

جامعه افرادی که نیاز به استفاده از آی پی ثابت دارند کم نیستند و روز به روز با پیشرفت تکنولوژی تعداد این افراد در حال افزایش است. اما قشر اصلی استفاده کنندگان IP ثابت، تریدر ها هستند که نیاز دارند تا مدام وارد حساب صرافی ارز دیجیتال یا دیگر حساب های خود از جمله حساب بانکی، حساب Pyapal و … شوند و معاملات خود را انجام دهند.

در این خصوص ما مقاله ای آماده کردیم و به بررسی اقشار مختلف در حوزه های مختلف کاری که نیاز به IP ثابت دارند پرداختیم و به صورت کامل توضیح دادیم که دقیقا چه کسانی به آی پی ثابت نیاز دارند.

چه زمانی کاور تریدر، متولد شد؟

طبیعتا زمانی یک کسب و کار استارت می‌خورد که نیاز آن در جامعه حس شود. طی سال های اخیر شاهد بیشتر شدن تعداد تحریم هایی بودیم که از هر طرف برای کشور عزیزمان ایران اعمال کردند. اما متاسفانه یا خوشبختانه همیشه برای هر چیزی راهی وجود دارد، گرچه ماهم امیدواریم روزی تمامی این تحریم ها برداشته شود و مردم عزیزمان بتوانند بدون نگرانی و استرس از تمامی خدمات آنلاین جهانی استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از تحریم شکن ها و ابزار های تغییر IP نباشد. 

کاور تریدر زمانی متولد شد که نیاز اساسی یک IP ثابت درست، اصولی و قدرتمند با سیاست های کاری واضح و روشن حس میشد. کاور تریدر ایده ای بود برای رهایی از سد تحریم ها و راهی برای ایمن سازی و ورود به دنیای ترید برای جامعه تریدر های ایران. این ایده حالا اجرایی شده و همه ایرانیان سراسر دنیا می‌توانند از طریق سرویس IP ثابت کاور تریدر بدون نگران بودن از ابزار اتصال خود، به ترید بپردازند. جهت آشنایی با سیاست های کاری کاور تریدر و مطالعه بیشتر به صفحه درباره ما، مراجعه بفرمایید.

۱۲ ویژگی که کاور تریدر را بدون رقیب گذاشته است

12 ویژگی IP ثابت کاور تریدر - خرید آی پی ثابت ترید

در ادامه به ۱۲ ویژگی و مزیت می‌پردازیم که باعث شد کاور تریدر به محبوب ترین و تخصصی ترین سرویس IP ثابت ایران تبدیل شود. 

۱- لوکیشن های محبوب برای راضی نگه‌داشتن همه! 

ما در سرویس آی پی ثابت کاور تریدر برای شما از ۸ کشور مختلف دنیا آدرس IP ثابت تهیه کرده‌ایم. مانند خیلی از ارائه دهنده ها می‌توانستیم با خرید اشتراک صرفا به شما اجازه استفاده از تنها ۱ لوکیشن را بدهیم، اما سیاست کاری ما متفاوت است. در اینجا با اولین ویژگی کاور تریدر آشنا می‌شوید. ما ۸ لوکیشن برای شما آماده کردیم تا بدون نگرانی و فقط با یک بار پرداخت و فقط یک اشتراک بتوانید به تمام این ۸ لوکیشن دسترسی داشته باشید و با هر کدام که مایل بودید متصل شوید. 

تنوع لوکیشن های زیاد کاور تریدر برای سرویس آی پی ثابت خود

شاید برای شما این سوال مطرح شود که ما که نیاز به IP ثابت داریم چرا نیاز است تا به ۸ لوکیشن دسترسی داشته باشیم؟

اگر بخواهیم بطور خلاصه به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم، شما از هر صرافی که استفاده می‌کنید می‌توانید تغییر موقعیت مکانی و لوکیشن دهید و از دیگر لوکیشن های IP ثابت کاور تریدر نیز استفاده کنید. بله درست شنیدید! در واقع شما می‌توانید با فاصله انداختن بین Login های صرافی خود به اندازه فاصله منطقی سفر بین دو کشور موقعیت اتصال و سرور خود را تغییر دهید. برای بررسی دقیقتر و آموزش تغییر لوکیشن IP ثابت خود می‌توانید به مطلب اختصاصی آن مراجعه کنید. 

  1. امارات (United Arab Emirates)
  2. فنلاند (Finland)
  3. هلند (Netherlands)
  4. آمریکا (United States of America)
  5. سنگاپور (Singapore)
  6. سوئد (Sweden)
  7. استرالیا (Australia)
  8. ترکیه (Turkey)

و در آینده لوکیشن های بیشتری به خانواده کاور تریدر اضافه خواهد شد :

  • مکزیک (Mexico)
  • ایرلند (Ireland)
  • سوئیس (Switzerland)
  • اسپانیا (Spain)
  • ایتالیا (Italy)

۲- آسان نصب کنید، سریع متصل شوید 

نصب آسان IP ثابت کاور تریدر برای تریدر های حرفه ای روی تمامی سیستم عامل ها

راحتی در استفاده از سرویس IP ثابت کاور تریدر مزیت و ویژگی است که خیلی از کاربران را به خود جذب. فرقی ندارد که می‌خواهید با اپلیکیشن Binance یا وبسایت KuCoin روی لپ تاپ ویندوزی خود و یا اپلیکیشن CoinBase رو گوشی آیفون خودتان یا حتی مک بوک خود کار کنید، کاور تریدر روی تمام نسخه از سیستم عامل های Android, Windows, Mac, iOS نصب می‌شود و زمان نصب آن کمتر از ۵ دقیقه است. 

برای کاور تریدر حتما نیاز نیست اینترنت ایرانسل داشته باشید، یا اینترنت شما رایتل نباشد و همراه اول باشد یا Wi-Fi خانگی نباشد و آسیاتک و مخابرات باشد. سرور های کاور تریدر چه از داخل ایران و چه خارج از ایران قابل اتصال هستند. پس خیال شما از سازگاری با اپراتور اینترنت خود راحت باشد.

۳- نامحدود هستیم (ترافیک نامحدود، سرعت نامحدود)

سرعت و ترافیک نامحدود کاور تریدر

ارائه سرویس نامحدود آن هم در این شرایط اینترنت که هر دیتاسنتری بفکر سود خود و مانیتور کردن سفت و سخت ترافیک است، کار هر ارائه دهنده ای نیست. اینجاست که دیگر تفاوت های سرویس آی پی ثابت کاور تریدر با بقیه مشخص می‌شود. بستر زیرساخت ۱۰۰ درصد سرور های کاور تریدر دیتاسنتر های معتبر و رده بالای از جمله Linode و AWS می‌باشد. پس نیازی نیست نگران کمبود سرعت باشید.

همچنین نیازی نیست نگران پیغام هایی که اتمام ترافیک مصرف باشید زیرا کاور تریدر همانطور که در سرعت خدمات نامحدود ارائه می‌کند، حجم و ترافیک نامحدودی هم تقدیم شما می‌کند. 

۴- پایداری بالا و Uptime 100% سرویس

پایداری و آپتایم بالای سرویس آی پی ثابت کاور تریدر

تمامی زیرساخت سرویس کاور تریدر تحت مانیتورینگ مستقیم ابزار های قدرتمند جهانی مانند ZABBIX هستند. پس نیازی نیست نگران قطعی سرور یا قطعی اتصال خود باشید، همین که کیفیت پایه اینترنت شما مناسب باشد کافی‌ست تا بدون حتی یک درصد Packet Loss به دنیای بدون تحریم اینترنت متصل باشید. 

لازم به ذکر است سیستم مانیتورینگ ما تمام سرور ها و اتصالات و پورت های شبکه سرور ها را از داخل ایران هر ثانیه چک می‌کند و در صورت بروز یک صدم درصد قطعی به کارشناسان شبکه کاور تریدر اعلام می‌کند. 

۵- مناسب و سازگار با اختلالات اینترنت ملی 

با توجه به آنچه در گذشته تجربه کرده ایم، کاور تریدر در مقابل سد محدودیت های اینترنت و پورت های اینترنتی مقاوم است و پروتکل های ارتباطی آن کاملا سازگار با شرایط سخت و محدودیت های اینترنت هستند. پس نیازی نیست نگران قطعی اینترنت باشید. 

۶- آدرس IP های بدون Scam و Fraud

برای توضیح این ویژگی نیاز است تا بحث را کمی جزئی تر و تخصصی تر کنیم. در دنیای اینترنت زمانی که به اینترنت متصل می‌شویم اینترنت به ما یک آدرس یکتا تخصیص می‌دهد که به آن IP Address می‌گوییم. هر شخصی با سرچ کلمه My IP در گوگل و یا باز کردن وبسایت هایی نظیر What Is My IP و IP Location می‌تواند آدرس IP خود را پیدا کند. 

همچنین زمانی که فرد وارد هر وبسایتی شود یا از هر سرویس اینترنتی استفاده کند IP آن شخص برای آن سرویس دهنده و یا وبسایت قابل مشاهده است. به طور خلاصه از آنجایی که با توجه به محدودیت در تعداد IP های ورژن ۴ ما دو نوع روش تخصیص IP را در دنیای اینترنت داریم. یکی به صورت پویا (Dynamic IP Address) و دومی ایستا (Static IP Address) یا همان آی پی ثابت هستند.

به صورت پیشفرض آدرس IP هر شخصی از نوع پویا تعریف می‌شود و با هربار قطع و وصل شدن به اینترنت آدرس IP آن شخص تغییر می‌کند. می‌توانید همین مورد را تست کنید، یکبار اینترنت داده خود را روشن کنید، و عبارت My IP را در گوگل سرچ کنید یا به یکی از وبسایت هایی که در بالا اشاره کردیم بروید. سپس اینترنت خود را خاموش کنید ۱۰ دقیقه صبر کنید و مجددا آن را روشن کنید و مجددا My IP را گوگل کنید.

می‌بینید که آدرس IP شما تغییر می‌کند! بله آدرس IP اینترنت شما از نوع Dynamic است و با هر بار اتصال تغییر می‌کند. حال ممکن است با هر بار تغییر سری بعد IP به شما داده شود که قبلا با آن آدرس IP در دنیای اینترنت خلافی انجام شده باشد یا کاری شیطنت آمیز انجام داده باشند. این کار های شیطنت آمیز می‌توانند استفاده از IP شما برای ربات های استخراج داده باشد! ربات های مخرب یا ربات های بسیار مفید! همان ربات هایی که گوگل با آنها دشمن است.

اینجاست که مساله IP Score به میان می‌آید و اهمیت Scam و Fraud را برای آدرس IP بالا می‌برد. بطور خلاصه IP Score یا امتیاز آی پی دقیقا همان نمره خوب و امتیاز آی پی شماست و Scam و Fraud فاکتور های مهم اندازه گیری میزان تمیز بودن آی پی شما هستند. 

حالا متوجه شدید چرا وقتی دیشب در تلاش بودید وارد Youtube شوید یا از گوگل استفاده کنید از شما در خواست کرد که ثابت کنید ربات نیستید! بله درست است. گوگل با توجه به امتیاز IP و کار هایی که قبلا با IP انجام شده ممکن است یک Black list و لیست سیاه از آدرس IP های کثیف و آلوده داشته باشد. زمانی که به صورت کاملا اتفاقی یکی از آنها به شما تخصیص داده می‌شود، گوگل آن سوالات عجیب و غریب را برای اینکه متوجه شود شما انسان هستید و ربات نیستید از شما می‌پرسد.

همین مورد برای صرافی نیز در نظر گرفته می‌شود. در کل هر جایی از این دنیای بدون مرز اینترنت که باشید و آی پی شما دارای نمره Scam منفی و Fraud بالا باشد یعنی آی پی شما کثیف بوده و ممکن است آن وبسایت خدماتی به شما ندهد. ممکن است همان صفحات ارور ۴۰۳ را مشاهده کنید. البته که مشاهده این صفحه فقط به معنی کثیف بودن آدرس آی پی شما نیست. 

۷- آموزش های کامل از لحظه خرید تا لحظه اتصال شما 

تیم تولید محتوای کاور تریدر همواره در تلاش است تا آخرین بزورسانی ها و آپدیت ها را برای شما آماده کند. همچنین برای ما مهم است تا شما بدون نگرانی از تمامی مراحل دریافت برنامه، نصب برنامه، راهنمای اتصال و … را آموزش ببینید و به کوچکترین مشکلی بر نخورید. بدین منظور آموزش های ویدیویی را از صفر تا صد مراحل برای شما آماده کردیم.

۸- یک اشتراک برای ۲ نفر 

تمامی اشتراک های کاور تریدر ۲ کاربره هستند. این بدین معنی است که شما می‌توانید با تهیه یک اشتراک، همزمان و بدون کوچکترین اختلالی اشتراک را روی ۲ دستگاه و برای ۲ نفر وصل کنید. یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های کاور تریدر که ما را از رقبا متمایز می‌کند.

۹- اطمینان اتصال ایمن شما با Kill-Switch کاور تریدر

فرض کنید بهترین اینترنت ایران را دارید، و به سرور های CoverTrader متصل هستید. در اینجا اگر کوچکترین موردی باعث قطع اینترنت پایه شما شود، از جمله قطع شدن دستگاه مودم شما و وصل شدن مجدد آن نیاز است تا بلافاصله پس از وصل شدن اینترنت، سرور IP ثابت شما نیز متصل شود، حال در این فاصله چند میلی ثانیه ای، ممکن است یک Request از سمت شما برای وبسایت صرافی که داخل آن با حساب خود Login هستید ارسال شود. 

در اینجا صرافی در همان چند میلی ثانیه متوجه تغییر آی پی شما به ایران و لوکیشن مقصد می‌شود و متوجه استفاده شما از آی پی ثابت خواهد شد. اینجاست که ثانیه ها برای امنیت اتصال شما اهمیت پیدا می‌کند و Kill-Switch وارد عمل می‌شود. 

بطور خلاصه کیل سوییچ (Kill-Switch) در زمان های اختلال اینترنت، ارتباط شما را به صورت کامل از درایو شبکه شما قطع می‌کند و اجازه کوچکترین ارتباطی بین شما و وبسایت یا اپلیکیشن صرافی را نمی‌دهد به همین ترتیب شما را تا وصل شدن مجدد به سرور آی پی ثابت قطع نگه‌میدارد، و بعد از وصل شدن ایمن شما به سرور IP ثابت ارتباط شما را مجددا با وبسایت یا اپلیکیشن صرافی برقرار می‌کند.

۱۰- پاسخگو بودن از همه چیز مهمتر است! 

پشتیبانی کاور تریدر همراه لحظه های سخت

همیشه معتقد هستیم که یک سرویس خود از پاسخگو بودن پشتیبانان آن مشخص می‌شود. کاور تریدر با داشتن تیم کارشناسی پشتیبانی امور مشتریان همواره در تلاش است تا مشکلات شما را برطرف کند، ایده ها و انتقادات شما را جمع آوری و به سوالات شما پاسخ دهد. در حال حاضر دو روش پشتیبانی در کاور تریدر وجود دارد که یکی از به صورت مستقیم از وبسایت و دومی از طریق تلگرام می‌باشد.

۱۱- ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی (بهترین ویژگی)

شاید می‌توان این مورد به بهترین ویژگی سرویس آی پی ثابت کاور تریدر دانست. ما در قبال هزینه ای که از شما دریافت می‌کنیم مسئولیم. سیاست کاری ما حکم میکند، رضایت شما اولولیت بالاتری برایمان داشته باشد. در صورتی که اشتراک آی پی ثابت کاور تریدر را خریداری کرده اید مهلت ۲۴ ساعت فرصت دارید تا سرویس را تست کنید و در صورت ناراضی بودن می‌توانید وجه پرداختی خود را به صورت کامل پس بگیرید. ویژگی که هیچگاه از آن استفاده نخواهید کرد. 😍

۱۲- قیمت واقعی، مناسب شرایط اقتصادی

و اما یکی دیگر از چند ویژگی کاور تریدر قیمت و هزینه اشتراک های آن، نسبت به رقبای خود می‌باشد. با توجه به امکاناتی که کاور تریدر برای خانواده خود فراهم می‌کند این هزینه و قیمت بسیار مقرون بصرفه در نظر گرفته تا همه اقشار جامعه بتوانند بدون نگرانی عضو خانواده کاور تریدر شوند. 

در پایان از شما ممنونیم بابت مطالعه این مقاله از وبسایت. در صورتی که قبل از خرید سوالی دارید، می‌توانید از طریق پشتیبانی تلگرام و یا پشتیبانی مستقیم وبسایت آن را مطرح کنید در غیر اینصورت جهت خرید اشتراک می‌توانید از منوی بالا وبسایت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید